Новият Opel Vivaro, който ще бъде лансиран в края на лятото, вече получи своите първи аплодисменти: от гласувалите общо 80,000 читатели на испанския финансов всекидневник The Economist, той беше избран за “Най-добър лекотоварен автомобил” в конкурса Ecomotor на вестника.
Второто поколение на Vivaro съчетава функционалността на лекотоварните автомобили и предимствата на един “офис на колела” с комфорта и привлекателната външност на лек автомобил. Този модел има всички необходими данни да продължи успеха на своя предшественик: множеството му варианти осигуряват възможност за по-голям товарен капацитет; шофьорската кабина е оборудвана с най-съвременни системи като инфоразвлекателната уредба IntelliLink на Opel с интуитивна навигационна система, а и някои умни дизайнерски решения, които бързо и лесно приспособяват пространството в мобилен офис.
Също много важно е това, че новото Vivaro е много икономично: под капака на автомобила има избор от нови дизелови двигатели с мощностен диапазон от 90 к.с. до 140 к.с., които са с намален разход на гориво до 5,7 л/100 км и емисии на CO2 само 149 г/км. Тези стойности са сред най-ниските в сегмента, което се отразява положително както на портфейлите на потребителите, така и на околната среда.
Практичен и комфортен отвътре, солиден и елегантен отвън: новото Vivaro въвежда за първи път в сегмента на лекотоварните автомобили печелещата награди дизайнерска флософия на Opel, определяна като “Скулптурната артистичност среща германската прецизност”. Тази изкусителна стилистика обещава да привлече нови групи клиенти. Външността е елегантна и съвременна, характерна с изразителна радиаторна решетка, стилистични елементи на предната част и характерното „остие“ на страничните части, типични за спечелилия множество награди дизайнерски език на Opel. Дневните светлини също носят почерка на Opel с формата си на “крило” и се предлагат с LED технология, придавайки на автомобила разпознаваем външен вид. С изчистения и практичен дизайн на задната част Vivaro внушава силните качества, които клиентите изискват за всекидневната си дейност.
За наградата Ecomotor Енрико де Лоренси, директор по продажбите, маркетинга и следпродажбената дейност на Opel Испания, коментира: “Новото Vivaro навлиза в една много конкурентна пазарна среда, в която клиентите повече от всякога търсят нещо повече от обикновен лекотоварен автомобил. Те се нуждаят от автомобил, който е изключително гъвкав за употреба и способен да бъде както средство за работа, така и личен миниван. Моделната гама на новото Vivaro предлага отличното решение за тези изисквания. Този модел е важна част от новата продуктова офанзива на Opel и ще затвърди значително позицията ни в сегмента на лекотоварните и корпоративни автомобили.”
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!