Третият рекламен волан в историята на „Златен волан на AUTO BILD” отива при Volkswagen за кампанията „Der Golf. Das Auto.”. Тук, по изключение, oценявахме не качествата на колата, а креативността на рекламната агенция. За България отличието беше присъдено на Dacia за кампанията, позната повече като „Баба Ханке“. С нея „Публисис Марк Груп“ стимулира потенциалните клиенти да изберат Dacia като алтернатива на употребявани автомобили, внасяни от Централна и Западна Европа. Със слогана „Наистина ли вярваш, че баба Ханке е предишният й собственик“, рекламната агенция комуникира покупката на нов автомобил Dacia като по-добрия избор за клиента по отношение на надеждност и финансови характеристики спрямо избора на употребяван автомобил с неясен произход.
В рамките на конкурса бяха оценявани печатните реклами, видеоклиповете, онлайн кампаниите, постерите, банерите, плакатите и др. по следните критерии:
- Пригодност за целева аудитория
- Потенциал за налагане на марката
- Иновация
- Медиен подход
- Въздействие
- Креативност и ефективност.
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!