Само месец след въвеждането на „стандартния“ нов Dodge Challenger 392 HEMI с макс. мощност 470 к.с. и пик на въртящия момент от 637 Нм на салона в Ню Йорк, цифрите скачат още по-високо с появата на версията SRT, спрягана в два варианта, единият от които – Supercharged и рекордно мощен (над 600 к.с.).
Dodge Challenger SRT и Challenger SRT с HEMI Hellcat са прекроени така, че да заприличат на още по-мускулести атлети. Отпред и отзад обаче забелязваме дизайнерски препратки към стила на историческия SRT от 1971 г. Вторият от тях разчита на най-мощния двигател на Chrysler Group – 6.2 HEMI V8. Алуминиевите глави на цилиндрите му са направени така, че да издържат ултрависоки температури. Мощността на обикновения (доколкото можем да го наречем такъв) Challenger SRT с двигател 392 HEMI V8 е увеличена от 470 к.с. на 485 к.с. Въртящият момент съответно става от 637 на 644 Нм.
Първата в сегмента 8-степенна автоматична трансмисия от типа TorqueFlite е валидна и за двата SRT варианта в качеството на опция. Гумите са всесезонни Pirelli от ексклузивния стандарт Y-Plus, джантите са алуминиеви.
За първи път Dodge Challenger SRT с двигател Hellcat идва стандартно с два ключодържателя – червен и черен. Първият отключва пълната мощност, докато вторият ограничава потенциала.
И още нещо – предните спирачни механизми са рекордно широки за Challenger SRT Supercharged – 390-милиметрови Brembo. Предлагат се и за варианта 392 HEMI SRT, като част от пакета SRT Track.
Производството и на двете спортни купета започва в завода в Онтарио от третата четвърт на тази година.
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!