Гамата на Astra вече включва и новия 2.0 BiTurbo CDTI двигател, познат ни от Insignia. Той разполага със 195 к.с. мощност и 400 Нм въртящ момент. Максимална скорост 226 км/ч и разход на гориво едва 4,9 л/100 км, спортен дизайн и високотехнологична система BiTurbo с каскадно турбопълнене и двойна система за междинно охлаждане са най-силните козове на варианта. Предлага се във версии с пет врати, купе GTC и комби Sports Tourer.
Astra BiTurbo CDTI с пет врати достига максимална скорост 226 км/ч, превръщайки се в най-бързата дизелова Astra създавана някога (при Sports Tourer тази стойност е съответно 222 км/ч, а при GTC 223 км/ч). В комбинация с намаляващата разхода на гориво система Start/Stop, която е стандартно оборудване за всички версии на Astra BiTurbo, GTC изразходва едва 4,9 л/100 км (Sports Tourer и версията с пет врати – 5,1 л/100 км). Емисиите за GTC са съответно 129 г/км (134 г/км за хечбек и комби версията).
Тъй като конфигурацията в двигателния отсек на Astra не е като тази на Insignia, инженерите са подходили по нов начин, като вътрешно са разделили охлаждащия въздуха модул на малък и голям междинен охладител. По този начин, в своята същност, това технологично решение е различно от използваното при Insignia BiTurbo, където двата отделни охладителя се намират на различни места. Освен това и двата междинни охладителя на двигателя на Astra BiTurbo са от типа въздух-въздух за разлика от Insignia, при която малкият е с водно охлаждане.
Както при всички GTC и OPC версии на Astra, GTC BiTurbo е оборудвана стандартно с елементите HiPerStrut (High Performance Struts) в предното окачване, осигуряващи още по-стабилно поведение и спортно шофиране на автомобила.
Версиите с новия мощен дизелов двигател на Astra могат да бъдат поръчвани от началото на есента и ще са на разположение в продажбените центрове в края на тази година.
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!