През месец септември британската компания Jaguar Land Rover отчита 17% ръст в продажбите спрямо същия период на миналата година с общо 43 181 продадени автомобила. През първите 9 месеца на годината двата бранда регистрират общо 312 834 продажби, което е с 16% повече от 2012 г.
В основата на успеха са отличните резултати на марките в традиционно силно конкурентни пазари, като Китай, Азия (регион Пасифик), Великобритания, Европа и Северна Америка. На пресконференцията, на която бяха оповестени рекордните продажби на Jaguar и Land Rover, Анди Гос, директор продажби в двата бранда, изтъкна, че само до месец септември тази година Jaguar регистрира продажби колкото цялата изминала 2012 г. Много силно се представят моделите XF и XJ, които набират все по-голяма популярност като първи избор в премиум сегмента. От портфолиото на Land Rover специално внимание заслужава Evoque, който продължава да доминира в сегмента си, както и най-новият представител на бранда – Range Rover Sport. “Спортистът“отчита изключителен старт на продажбите, като само за месец във Великобритания са продадени 1309 автомобила, което е повече от впечатляващо постижение за изцяло нов модел.
Месец септември се оказва рекорден за Jaguar. В него марката бележи 35% ръст спрямо миналата година с 8462 продажби. Моделите на „котката“ отчитат засилени позиции във всички големи пазари – Китай (218% ръст), Северна Америка (36% ръст), Азия Пасифик (30% ръст), Европа (12% ръст) и Великобритания (8% ръст). От началото на годината до момента Jaguar регистрира 57 660 продадени автомобила, което е с 38% повече в сравнение с 2012 г.
Месец септември е изключително успешен и за Land Rover с 34 719 продажби, което е ръст от 13%. При този бранд в основата на успеха е Evoque, който отчита върховно постижение с ръст от 31%. Изцяло новият Range Rover Sport също загатва за бъдещи успехи. Само за един месец на пазара „спортистът“ регистрира 5193 продажби. От началото на годината до момента брандът Land Rover е продал общо 255 174 автомобила, което е с 12% повече от миналата година. Според ръководството на Jaguar Land Rover отличните резултати до момента далеч не са върховните възможности на двете марки. Директорите уверяват, че целите са много по-високи и доказателство за това ще бъде 2014 г., в която е планиран още по-голям ръст в продажбите спрямо 2013 г. Позитивната новина за Jaguar Land Rover е, че все повече хора избират двата бранда като избор, който не е съществувал за тях до момента. Същевременно старите клиенти са запазени на 95%. Ако се запази същият ръст в нивото на продажбите в близките години, британците ще разбият напълно немската доминация в премиум сегмента.
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!