В желанието си да повтори успеха на легендите 205, 206 и 207, Peugeot създаде състезателни варианти на 208. Трите версии 208 „by” Peugeot Sport ще съпътстват търговското лансиране на модела. Първият в семейството, 208 R2, ще дебютира на 10 май в рали „Корсика” с екипаж Стефан Саразен и Бенжамен Вейа. Другите две версии ще се появят в края на 2012: пистов модел, подобен на R2, предвиден за участия в срещите Peugeot Sport, и многоочакваният наследник на 207 Super 2000, отговарящ на регламента „R5”. Той ще се появи през септември и ще се включи в национални и международни рали състезания.
В съответствие с правилника Peugeot Sport разработи нов атмосферен двигател 1600 на базата на 1,6 VТi, използван в някои версии на 208, който генерира максимална мощност от 185 к.с. Скоростната кутия е с 5 предавки и секвенциално управление. Скоростният лост се намира върху кормилната колона. Архитектурата е идентична с тази на 207 S2000.
Комплектът специфични части на 208 R2 ще се продава на цена от 37500 евро без ДДС, независимо дали е за версия „земя“ или „асфалт“, с асемблиран двигател и включен регистрационен талон. Освен това 208 R2 може да се закупи сглобен и регистриран от Peugeot Sport, версия „земя“ или „асфалт“, на цена от 57500 евро без ДДС. Доставките от ноември в Racing Shop.
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!