За да продаваш успешно на пазар с ниска покупателна способност, обикновено ти трябва много автомобил за малко пари – при това с нисък разход. Тази формула следва Citroen с евтиния седан С-Elysee. Произвежданият във Виго (Испания) модел се предлага в България с газов инжекцион (доплащане 1750 лв.) за бензиновите мотори с обем 1,2 и 1,6 л. С LPG-системата базовата версия струва малко над 20 000 лева. За тях ще получите седан сЕSP, четири въздушни възглавници, прилична возия, много място в купето и съвсем образцово пътно поведение – дори по пътища с много завои.Тестваният от нас 1,2 VTi разполага с 3 цилиндъра и 72 к.с. - мощност, която е напълно достатъчна за града, но не и за чести изпреварвания на дълъг път. Което е малко тъжно – защото каросерията на изгодния Citroen е идеален спътник за лятната отпуска. Дори с 40-литровата газова бутилка в товарния отсек (общ обем 506 литра) остава достатъчно място за багажа даже на 4-членно семейство. Окачването също се представя образцово и е напълно достойно за комбинация с по-мощен мотор. Базовият агрегат обаче съвсем не е за изхвърляне: модерният двигател на PSA разполага с два кръга на охладителната система – за цилиндровия блок и за цилиндровата глава. Благодарение на това решение моторът достига работната си температура по-бързо и изразходва по-малко. В рамките на нашия тест бордовият компютър отчиташе разход малко над 6 литра на 100 км, което съвсем не е лош резултат. По отношение на акустиката моторът също не се представя лошо: със скорост до 130 км/ч типичният за 3 цилиндъра звук изобщо не смущава разговорите между пътниците.Tова ни липсваДинамика! Който иска да изпреварва спокойно, без да връща две предавки надолу, по-добре да се насочи към 1.6 HDi.Това ни харесваКомбинацията от практични качества – нисък разход, голям багажник, много място, прилично оборудване.Това ни изненадваВъпреки ниската си цена C-Elysee не прави впечатление на традиционен нискобюджетен автомобил.ИзводС LPG-уредба C-Elysee 1.2 VTi е идеален автомобил за таксиметрови превози – и то не само в България. Той вози прилично, задоволява се с малко (и евтино) гориво и предлага достатъчно място – дори и с 40-литровата бутилка в багажника, остава много място за товари. А на този, който търси динамика, му остава утехата, че кара базовата версия на пистовия автомобил на Льоб.Технически данни*3-цилиндров, отпред напр.; работен обем 1199 куб.см; мощност 53 кВт (72 к.с.) при 5500 об/мин; макс.въртящ момент 110 Нм при 3000 об/мин; предно задвижване; дължина/широчина/височина 4427/1748/1466 мм; тегло ок. 1000 кг; резервоар 50 л + 40 л газова бутилка; 0-100 км/ч за 14,2 сек; макс. скорост 160 км/ч; разход ЕU-Mix 5,3 л/100 км; СО2 124 г/кмЦена: от 21 210 лв.*динамични показатели – при шофиране на бензинИздадената над радиаторната решетка емблема прави C-Elysee ясно разпознаваем представител на марката CitroenАко планирате изпреварванията си разумно, нискобюджетният седан ще ви се отблагодари с нисък разход – при икономично каране извън града ще изминавате по 100 км с под 7 лв.При среден разход около 6 л на 100 километра инвестицията в газовия инжекцион ще се възвърне след около 23 000 кмБлагодарение на просторната си каросерия изгодният седан на Citroen може да се превърне в идеален спътник за лятната отпуска
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!