KIA Motors обяви, че общите продажби на пътнически и товарни автомобили на марката за юни 2013 г. възлиза на 1 383 759 броя. С това компанията регистрира ръст от 2.6% за първото 6-месечие на 2013 г. От началото на годината до края на юни корейският автомобилен бранд отчита 23,1% ръст в Китай с регистрирани 291 125 автомобила. Следва Европа с реализирани 296 543 броя и 3,7% ръст. Междувременно продажбите на марката в Корея, Северна Америка и основните пазари претърпяват спад от респективно – 5.3% (226 404 броя), - 4,3% (313 976 броя) и – 1.3% (255 711 броя). „До средата на настоящата година KIA демонстрира позитивни резултати в международен мащаб. Изпитваме огромно задоволство от възхода на марката в Китай – един от стратегическите пазари в глобален аспект,” каза г-н Thomas Oh, изпълнителен вицепрезидент на KIA Motors, Международен бизнес отдел. Бестселърът на корейския бранд за юни продължава да бъде представителят на KIA в Б-сегмента Rio (известен под името К2 в Китай) с общо 43 586 продадени единици. KIA Sportage заема втора позиция с реализирани съответно 33 388 броя, следван от KIA Cerato (известен още като Форте или К3 на някои пазари) с 32 696 броя. Четвъртото място е отредено за елегантната лимузина Optima с реализирани 23 197 единици. На 5-а позиция се подрежда Sorento с регистрирани 18 090 продажби.
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!