Какво му е станало на този симпатичен младеж от областта Рур (Германия)? Първите си изяви по телевизията той прави в предаването Turbo – Das Automagazin, където развенчава митовете за „запазени“ и „почти нови“ употребявани автомобили. Търговците на коли втора ръка познават много добре мъжa и екипа му – защото тези момчета определят дали цената на определен автомобил е справедлива, или не. Тук oбаче ще ви запознаем не с оценката на някое 10-годишно Polo, a с личната машина на специалиста от Дортмунд – Nissan GT-R, моделна година 2013, серийно с 550 к.с.
Повечето любители на динамичното шофиране остават доволни от това, което получават от сериен спортен автомобил. Но не и шефът на JP Performance: с по-големи дюзи, бензинова помпа с по-голям дебит и нов всмукателен тракт екипът на Жан-Пиер прави мотора на Nissan-а още по-мощен. Когато в резервоара има А98, „конете“ са 620, а при зареждане с етанол те набъбват до 700. Най-важният акцент във външния тунинг са ауспуховите накрайници, които според водещия „са безценни... тъй като създаването им костваше нечовешки труд. По всеки от тях работихме повече от един ден!“. Суровият материал е рязан с лазер, след това е оформен и отново заварен. Резултатът: отзад машината изглежда като боен изтребител.
21-цоловите джанти ADV-1 са с гуми размер 285 отпред и 355 отзад. Индивидуално разработеното окачване на Bilstein осигурява оптимално „превземане“ на всеки завой и максимална сигурност. Въпреки че по отношение на аеродинамиката Nissan-ът е почти перфектен, тунерите са добавили на предната броня еластичен „нож“, който, от една страна, се огъва при контакт с бордюри, а от друга – се „разтегля“ надолу от скорост 80 км/ч и по този начин генерира по-висока притискателна сила. Поради същата причина под задната престилка е монтиран алуминиев дифузьор.
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!