Игра с това име се появи наскоро в най-използваната социална мрежа в света. Базирана изцяло във Facebook, тя приканва всички желаещи да споделят какво биха направили, ако разполагат с новия Ford Fiesta за 24 часа. Участниците набират подкрепа за предложенията си, а двадесет и четиримата с най-много гласове ще могат да осъществят идеите си като вземат автомобила за 24 часа и заснемат изпълнението на мисията си. Играта се разиграва на специално приложение на Facebook профила на Ford Bulgaria. През първата си активна седмица, тя се развива стремително и постоянно набира нови заявки за участие. Голямата награда за победителя, избран с най-много гласове и от специално жури, е новата Fiesta за цяло лято, с осигурено гориво и iPhone.
Пример за участниците в играта представляват 3 видеа, които поетапно се качват в YouTube канала на Ford Bulgaria и се разпространяват в социалните мрежи в подкрепа на кампанията. Във вайрълите три различни групи известни в своите среди хора правят любимите си неща с новата Fiesta. Те предварително също са попълнили заявка какво биха направили, ако имат автомобила за 24 часа и са заснели изпълнението на идеите си.
Базираната във Facebook игра за Fiesta 24 е втората мащабна онлайн акция на Ford и “Мото-Пфое“ при лансирането на нов модел в България. През 2011 г. предпремиерата на новото поколение Ford Focus отново се проведе изцяло в интернет. Тогава за първи път нов автомобил бе представен в социалните мрежи, с цел хора, които не се занимават професионално с журналистика и автомобили, да изкажат мнението си за него от първо лице, единствено число. Онлайн базирана платформа даваше възможността на всички участници да споделят непосредствените си впечатления от тест-драйва на Focus на специално създаден сайт, в туитър или фейсбук. Изявени родни блогъри и онлайн лидери на мнение също се включиха в инициативата.
Ford Fiesta е най-продаваният малък автомобил в света със 723 130 регистрации за миналата година според наскоро публикуваните резултати на Polk – лидера в автомобилните проучвания и прогнозиране на трендовете. Успехът на Fiesta, регистриран от Polk, следва данните на JATO Dynamics, че глобалният автомобил на Ford от В-сегмента е най-продаваният малък автомобил в Европа за 2012 г., като европейските клиенти купуват нов Ford Fiesta средно на всеки две минути.
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!