Nissan обяви европейските си продажби, възлизащи на 57 457 единици за юни 2011 г. Това представлява увеличение от 8 % в сравение със същия месец през миналата година. От началото на годината, Nissan е продал в Европа общо 351 668 превозни средства, подсилени от популярните кросоувъри Qashqai, Juke и Murano. Повечето модели в сравнение с 2010 г. отбелзяват ръст в продажбите си, което допринася за увеличение на пазарния дял на компанията с 3,4 % през юни. От началото на годината до сега Nissan вече има 3,6 % пазарен дял в целия европейски пазар.
Ванът N200 продължава да бъде успешен с над 1570 продадени единици през юни, което представлява увеличение с 29 % в сравнение със същия месец през 2010 г. Новото супермини Micra също отчита ръст от 11 % за същия месец.
Русия, най-големият европейски пазар на Nissan, продължава да играе ключова роля за марката. През юни продажбите достигат 10 367 единици или 4,4 % дял от пазара, в който Nissan остава най-продаваната японска марка.
За да даде на клиентите си още по-голям избор, през септември компанията пуска нова версия на модела Micra, който ще се задвижва от 1,2-литров 3-цилиндров компресорен бензинов агрегат, отделящ само 95 г/км вредни емисии CO2, което го нарежда сред едни от най-екологичните бензинови модели в света.
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!