Ако групата Volkswagen има за цел до 2018 да стане автомобилен производител номер едно в света, то Porshe AG още сега регистрира впечатляващ напредък.
Известно е, че през миналата година марката реализира близо 97 000 нови продажби. Данните от октомври 2011 обаче сочат, че Porsche до края на годината далеч ще надскочи бариерата от 100 000 продадени единици, като ръстът за десетте месеца на годината е 28,2 %, при това в условия на тежка икономическа и финансова криза.
Увеличението на продажбите е отбелязано на основните пазари за марката. В Германия нарастването е с 5 %, докато в Китай - със забележителните 50 %. Факт е, че Китай е вторият по важност пазар за Porsche по отношение на обемите на продажбите. За пореден път най-продаваният модел на марката е Cayenne, като за изминалите десет месеца от началото на годината доставките за модела са скочили с почти 63 %, или общо 50 600 единици (което е повече от половината всички продадени автомобили Porsche).
Но Щутгарт все още не си е казал последната дума. Според последния доклад на Detroit Bureau марката планира да удвои продажбите си до 2015 в сравнение с 2010 – или да постигне близо 200 000 нови продажби. Амбицията е допълнително подхранвана от появата на новия 911, обновяването на Boxster/Cayman, както и от лансирането на малкия SUV Cajun. Към това трябва да добавим още хипотетичните малък роудстър и седан Pajun, които ще завършат цялостната гама на марката през следващите години.
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!