Преди няколко години бюджетният Dacia Logan бе лансиран в Индия под знака на Renault, но не пожъна очаквания успех. Не такава е съдбата обаче на по-големия брат Duster според изданието India Today и дори компанията майка Renault се принуди да увеличи обемите на производството му. Местният представител на Renault вече е получил 10 000 поръчки за своя SUV.
Предлаган в страната с бензинов 1,6-литров мотор или с дизеловия 1,5-литров и с две нива на обзавеждане, включващи радар за обратно виждане, безключово отваряне, мултизонов климатик, бордови компютър, Renault Duster по-скоро минава към луксозния сегмент там. Но за да утвърди тази тенденция, на „Режията“ ще й се наложи да ускори ритъма на производство, иначе ще види как потенциалните клиенти се насочват към Mahindra Scorpio и XUV500, за да не чакат.
Един въпрос обаче мъчи любопитството ни – как компанията отчита активите от тези продажби – като актив на Dacia, или като такъв на Renault?
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!