Състезателният дебют на Alpine A450, 35 години след триумфа на марката на „Льо Ман“ през 1978, бе белязан от силен дъжд. В първата свободна тренировка пилотите на Signatech-Alpine – Нелсън Панчиатичи и Пиер Раг, записаха най-доброто време, работейки с отбора по настройките на новия Alpine A450 за мокрите условия. Те бяха с второ най-добро време във втората свободна тренировка.Нелсън Панчиатичи класира Alpine A450 на втора стартова редица за състезанието.Пистата бе суха при развяването на флаговете за старта на състезанието, но бурята се разрази по време на загряващата обиколка. Нелсън Панчиатичи и Alpine A450 стартираха от трета позиция с гуми Michelin за суха писта, и излязоха от първия завой като водачи на колоната. В края на първата обиколка на пистата излезе кола за сигурност. В края на петата обиколка Нелсън влезе в бокса и сложи гуми интермедия. След като се върна отново на пистата на девета позиция, той започна да си пробива път през колоната и стигна до второ място, преди да предаде болида в ръцете на Пиер Раг.Пиер се върна на пистата на пета позиция с мокри гуми на своя Alpine A450. Скоро той мина едно място напред, а след това колата за сигурност излезе на трасето за втори път.Състезанието бе неутрализирано за час, тъй като на пистата имаше голямо количество вода. В крайна сметка рейс контролът реши да прекъсне надпреварата преди изтичане на плануваните три часа. Така позициите в момента на прекъсване на състезанието станаха и официални резултати, точно преди Signatech-Alpine да се възползва от своята “offset” стратегия.
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!