Няма спор – седан версията на Audi A3 изглежда доста шик. За разлика от повечето такива модели, които са по-скоро старомодни, от Аudi са успели да направят автомобил с красив и непреходен дизайн. Линиите и ръбовете придават на модела спортна и благородна външност и го карат да изглежда по-голям. Всъщност с дължината си от 4,46 м той надвишава с 15 см Sportback и е само 24 см по-къс от по-големия брат А4. Разбира се, не трябва да очакваме, че А3 седан е майстор на пространството, но все пак пасажерите седят сравнително прилично на задната седалка, а с вместимост на товарното пространство от 425 литра ще поберете немалко багаж. Пространството за главите и коленете е достатъчно, така че ще можете да пътувате на дълги разстояния. Личи си, че според хората от Audi важен аргумент за покупката е дизайнът. Затова както отвън, така и отвътре е наблегнато на спортната визия. Single Frame радиаторната решетка и формата на фаровете с дневните светлини придават на предницата на А3 по-внушителен вид на пътя. Динамичната външност се подчертава и от страничната линия. Задницата пък изглежда широка и стабилна, с леко „сърдит” поглед. В интериора очаквано ни посрещат благородни и висококачествени материали. Декоративните лайстни и вентилационните дюзи поставят акценти, а за приятната атмосфера се грижи и перфектната аудиосистема Bang & Olufsen. Навигационната система, Audi Connect и цялата инфотейнмънт система са прегледни и се управляват интуитивно. 7-инчовият дисплей се вади от арматурното табло над централната конзола. Сигурността на пасажерите е на обичайното за Audi високо ниво, като водачите ще разполагат с многобройни асистиращи системи.Тестваният от нас автомобил бе с 2,0-литров 4-цилиндров дизелов турбоагрегат със 150 к.с. Въртящият му момент е 320 Нм. Ускорението до 100 км/ч се взима за 8,5 секунди, а максималната скроост е 214 км/ч. Всички тези стойности са отлична предпоставка за солидни динамични характеристики и нисък разход на гориво (4,2 л/100 км). Трябва да споменем и превъзходната шумоизолация на турбодизеловия агрегат. Автомобилът доставя огромно удоволствие на пътя. Нисък център на тежестта, широка следа, дълго междуосие и къси надвеси на каросерията – малката лимузина на Audi заема стабилна позиция върху асфалта, оставайки екстремно дълго неутрална в завоите.
ИЗВОД Audi A3 седан не се опитва да бъде Coup
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!