Audi разкри новия R18 e-Tron Quattro. Прототипът бе подкаран от Том Кристенсен по улиците на Льо Ман. Той ще дебютира в 24 часа на Льо Ман през юни и ще трябва да се справи с конкуренцията в лицето на Toyota TS030 Hybrid и Porsche 919 Hybrid.
Audi R18 e-Tron Quattro се задвижва от централно монтиран V6 TDI агрегат с работен обем от 4 литра. Той изпраща мощността към задните колела и работи в комбинация с две хибридни системи. Първата носи името Recovery Energy System Heat (ERS-H) и генерира енергия от горещ въздух, а втората наподобява познатата от Формула 1 система KERS, но тук тя се нарича ERS-K и генерира енергия от силата на спиране. Двете хибридни системи съхраняват общата енергия в специална система с маховик.
Audi R18 e-Tron Quattro е с 100 мм по-тесен и с 20 мм по-висок от предшественика си. Тези размери в комбинация с по-широкия кокпит резултират в по-слабо аеродинамично притискане. Въпреки това най-важното подобрение в новия прототип е, че той може да постигне времена за обиколка, подобни на предишния R18 e-Tron Quattro, използвайки 30% по-малко гориво.
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!