Опцията 1LE на Chevrolet Camaro прави стандартният модел на марката напълно годен за шофиране на състезателни писти и отличен избор за почитателите на бързите скорости и адреналина.
Мощният модел на Chevrolet ZL1, както и 7-литровият Z/28 имат отлични показатели и ще си останат легендарни за марката, но петото поколение автомобили на General Motors предоставя на потребителя може би един от най-страхотните и и желани вариaнти на Camaro, който някога е излизал на пазара.
Производственият код 1LE датира още от далечната 1980 година, когато е използван като тайна отметка при поръчката на автомобил от марка, пригоден за професионални състезания. В днешно време 1LE варианта на Chevrolet Camaro не е предназначен единствено за състезания, а и за шофирани по стандартните пътища. Този модел включва голяма част от същия набор хитри инжинерни практики, които правят автомобила не само усезаемо по-бърз от стандартния SS, но и значително по-приятен за каране. Фундаменталните промени, направени на Camaro с добавката на избираемият пакет 1LE може би изискват създаването на изцяло нов модел, но за да запазят традициите и да избегнат объркване на пазара, от компанията предлагат 1LE само за Camaro SS с ръчна скоростна кутия. Под капака на този модел се намира 6.2-литров LS3 V8 двигател, който произвежда невероятните 426 конски сили и върви в комплект със 6-степенна скоростна кутия Tremec TR6060.
SS 1LE успява да ускори от 0 до 100 км само за 4,5 секунди, но това което е по-впечатляващо за модела е стабилността и удобството, с които той успя да вземе дори и най-острите завои с голяма скорост, както на състезателната писта, така и стандартните шосейни пътища.
Скоростната кутия завърша с къс скоростен лост, подобен на този от ZL1. Отделните скорости са добре обособени, и рядко се случава дори и неопитен водач да не успее да превключи на желаната от него предавка. Късите скорости карат водача да усети рева на двигателя всеки път, когато оборотите надвишат 3500rpm и дори изкушават водача да вдигне стрелката до червената линия при 6600rpm. Пространството в купето на Camaro SS 1LE е много ефективно използвано, като позициите на седалките са поставени в почти идеална позиция. Воланът Alcantara е с отлични подобрения, а педалите са поставени по начин удобен за шофьора да борави с тях както с пръсти, така с цялото стъпало на крака. 1LE използва голяма част от компонентите на ZL1, като електрониката за управление на волана, която оставя водача с усещането за изключително прецизен контрол върху автомобила.
Едно от най-съществените подобрения по 1LE се крие изцяло в невероятния тунинг на шасито. Единствено твърдостта на окачаването е запазена като тази при SS, но тук свършват и всички прилики с този модел. Тунингованите тампони, в добавка с увеличеният диаметър на анти-ролбаровете добавят едно изключително ниво на контрол над автомобила, което е почти толкова добра като това на Z/28. Спирачките на 1LE също са превъзходни и позволяват бързо и стабилно спиране на автомобила дори и при много високи скорости. Любителите на високите скорости могат да получат повече информация за предстоящите стартове от Формула 1 на http://www.bet365.com/news/bg/betting/formula-1. Лесно може да наречете 1LE олекотена версия на Chevrolet Camaro Z/28, като в същото време получавате впечатляващите резултати на този модел срещу едва половината от цената на първия модел. Вие може да закупите товзи модел срещу 38,000 долара и да се насладите на едно наистина вълнуващо преживяване зад волана.
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!