Nissan потвърди плановете си за значителното си разрастване на руския пазар. Изпълнителният вицепрезидент на компанията в лицето на Колин Додж бе на посещение в Москва, за да потвърди дълготрайното й партньорство с Русия.
Nissan се цели в дял от 10% от бързо разрастващия се пазар в страната през 2016 г. срещу актуалните 5,9% днес. Това може да бъде постигнато с утрояване на годишните продажби от 2011 г. до общо 161 000 единици.
За целта капацитетът на завода в Санкт Петербург ще бъде удвоен до 100 000 бройки годишно производство през 2014 г. През миналата година фабриката също повиши производителността си до 50 000 единици, като в момента след откриването на третата му поточна линия оттам излизат седанът Teana, SUV-ът X-Trail и кросоувърът Murano.
Nissan ще инвестира в бъдеще 167 млн. евро, за да разшири предприятието с още 50 000 кв. м. Така в Санкт Петербург ще бъдат сглобявани едновременно пет различни модела.
Това ще включва следващата генерация Qashqai, който за руския пазар ще бъде местно производство, докато заводът в Съндърланд ще продължи да прави популярния кросоувър за другите пазари.
Заводът на AvtoVAZ Plant в Толияти ще играе важна роля в налагането на марката Datsun, която предстои да бъде възродена от Nissan.
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!