“Бош“ опрости значително и структурира по-ясно концепцията за обслужване на водещия в света сервизен софтуер ESI(tronic). С новия му потребителски интерфейс операторът достига по-бързо целта само с няколко кликвания на мишката. След като автомобилът бъде идентифициран бързо и еднозначно по ключовия си номер, потребителят влиза директно в диагностиката. Системното търсене му показва с един поглед всички управляващи блокове, подредени прегледно и тематично заедно с всички записани грешки. Бързата смяна на различните информационни модули, която предлага софтуерният пакет, се осъществява чрез директни линкове, т. нар. “shortcuts“ - например от диагностика на управляващите блокове към инструкциите за търсене на грешки и обратно. Освен това сега софтуерните пакети ESI(tronic) 2.0 за леки и товарни автомобили функционират с еднакъв интерфейс. Данните могат да се актуализират on-line, така че сервизът винаги да разполага с най-новата информация.
Около 75 000 автосервиза в повече от 100 страни са абонати на модулния софтуерен пакет, който се предлага на 24 езика. Две трети от автомобилните механици в Германия работят с ESI(tronic) от Бош. Софтуерът съдържа диагностични данни и инструкции за търсене на грешки, ръководства за ремонт, автомобилни електросхеми, сервизни интервали и нормовремена, ремонтни технологии и регулировъчни стойности, технически данни. Всяка година в ESI(tronic) се включват данни за около 1400 нови системи и точно толкова промени в съществуващите системи.
В момента специалистите на “Бош“ работят по онлайн решение на сервизния софтуерен пакет, което през тази година ще се появи на пазара. С негова помощ клиентите на ESI(tronic) ще получат интернет достъп до непрекъснато актуализиращите се данни и винаги ще могат да разполагат с най-новата информация. Освен това потребителите на бъдещата онлайн версия ще получат и нови разширения на пакета ESI(tronic).
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!