Вече ви показахме тийзърите на рекламите, които VW и Audi готвят за Супербоул, като тази на луксозната марка ни изглеждаше направо скучна. Напук на очакванията се оказа, че клипът с кучето хибрид между доберман и чихуахуа наистина е интригуващ. А посланието е повече от ясно. Вярно е, че кръстоската е интересна, но питомецът прави доста бели и стряска хората. Ключовата реплика в рекламата, в която главен герой всъщност е Audi A3, е, че компромисите понякога са плашещи.
От VW са заложили на крилати инженери, които творят като ангели пазители в лоното на компанията. Началото изглежда изтъркано и скучно, но финалът с двама от тях пред писоарите (кадърът е в гръб), размахващи крила с различен размер, е комичен. Видео Видео
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!