Преди броени дни официално започна производството на най-големия хит в света на премиум SUV автомобилите – Range Rover Evoque. На 4 юли от завода в Хейлууд, в близост до Ливърпул, излезе първият произведен готов Еvoque, който ще бъде дарен на Музея на британското автомобилостроене.
Range Rover Evoque се предлага в две версии – с 3 и 5 врати. При тривратата версия има две отделни задни седалки, като има вариант и за обща седалка при желание на клиента. Еvoque с 5 врати е още по-атрактивен, предлагащ по-голяма практичност и привлекателност за семействата. При него линията на покрива е с 30 мм по-висока, което осигурява повече място за главата и раменете за пътниците на задната седалка.
Моделът има три дизайнерски теми - Pure, създаваща чувство за модерност; Prestige, която залага на лукса и Dynamic, която придава самоуверен и спортен характер на автомобила. Всяка тема е по своему привлекателна по отношение на екстериорния стил, интериорните решения и характеристиките на оборудването, които предлагат най-високо ниво на комфорт в купето и удобства за хората в него.
Range Rover Evoque включва богат избор от двигатели – бензинови и дизелови с шестстепенни механични и автоматични скоростни кутии. Това е първият модел на Range Rover, който дава възможност за избор между 2WD (предно предаване) и 4WD (4х4).
Интересно е да се отбележи, че в завода в Хейлууд над 3000 човека ще удвоят усилията в работата си през следващите няколко месеца, за да могат всички, закупили новия Evoque, да получат автомобилите си навреме. 75% от производството ще бъде изнесено в повече от 170 страни по целия свят. Това ще внесе в хазната на Великобритания близо 2 милиарда лири. Друг факт е, че 50% от компонентите в новия Evoque са произведени на Острова с договори на стойност 2 милиарда лири, които ще бъдат разделени между 40 фирми доставчици.
Evoque е един от 40-те нови продукта, които ще бъдат представени в следващите 5 години от Jaguar и Land Rover. Той дава началото на най-мащабната офанзива в историята на двете британски марки в луксозния премиум сегмент. Оттук нататък годишно двата бранда ще инвестират по 1,5 милиарда лири в развитието на нови модели, двигатели и технологии.
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!