Възможност да реализират идеята си, с която са участвали в конкурса „Рено Нисан България Мастър Инициатива“, получават победителите в шестото му издание. По този начин проявата даде възможност на най-добрите участници не само да представят, но и да приложат в реална бизнес среда своята разработка. Това са Илина Мутафчиева от УНСС, София и Петър Бучков от Софийски Университет „Св. Климент Охридски“. Те успяха да достигнат най-близо до същността на поставената тема и да дадат най-добрата идея за популяризиране на новото поколение Renault Clio в социалните мрежи.
Всички участници трябваше да разкажат по атрактивен начин, под формата на петминутно филмче, за бъдещото поколение на Renault Clio, вдъхновени от електрическият концептуален модел Renault DeZir. Само пет екипа от 50-те записали се бяха поканени на финала на конкурса. Сред тях бяха представители на УНСС, СУ, Технически Университет Варна, Икономически Университет Варна и Технически Университет, София. От всички тях Илина и Петър получиха първо място и ще имат възможността да работят за осъществяване на идеята си под формата на двумесечен стаж заедно с екипа на „Рено Нисан България“ това лято.
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!