Mokka трябва да подейства положително на продажбите на Opel, които в последните няколко години значително намаляват. През 2006г. производителят на General Motors е реализирал на европейския пазар близо 1,5 млн. автомобила, а за миналата година „светкавицата“ е привлякла около 800 000 клиенти – или почти двойно по-малко. „Порасналата“ Corsa обаче се оказа достатъчно „узряла“ в маркетингов аспект – само за първите седем месеца от лансирането си тя събра над 100 000 поръчки.Вероятно интериорът е накарал много от клиентите да си стиснат ръцете с търговците на марката. Отвътре Mokka изглежда почти премиум – особено с кафявия кожен салон на тестовия автомобил (срещу доплащане от 2250 лв.). Леко неприятно впечатление прави остарялата навигационна система (2150 лв.), чието управление не е особено удобно. Доста по-приятен е контактът с 1,4-литровия турбобензинов мотор, който се чувства като много пъргав и консумира средно по 6,4 л на 100 км с двойнo задвижване (от 39 510 лв.). Малкият SUV е много просторен, и то не само отпред. На втория ред седалки дори и дългучите ще се чувстват добре – защото мястото за краката и за главите е предостатъчно. В унисон с комфорта е настроено и окачването с торсионна греда отзад. То абсорбира неравностите сравнително добре, но при бързо каране по неравна настилка колата става малко нервна.
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!