Кими Райконен показва перфектната си кола, Дженсън Бътън също, време е да видим и как се бръсне друг световен шампион - Себастиан Фетел. Германецът е новото глобално лице на мъжката серия продукти BRAUN. Сътрудничеството отбелязва и стартирането на международната кампания на BRAUN – „Следвай мечтите си“. По време на пресконференция в "Спа-Франкоршан" Фетел коментира: „Израснах с марката Braun. Идваме от една и съща провинция Хесен, така че връзката е силна. Винаги съм бил впечатлен колко много технология се влага в самобръсначките Braun. Също както във Формула 1 – последните технологии, най-добрият дизайн и гарантирана издръжливост. Те просто правят това, което очаквате от тях. Горд съм да бъда новото лице на мъжките продукти на Braun.“Глобалният маркетинг директор на Braun, Лакис Василиадис, споделя: „Ние сме поласкани, че Себастиан е нашето ново лице. Той е впечатляващ мъж, който е постигнал своята мечта чрез упорит труд, подготовка, постоянство и върхови постижения. Той е лидер в своята сфера на спорт. Както Макс Браун, нашият основател, така и Себастиан е преследвал неуморно своята мечта. Той е вдъхновение за милиони мъже и е най-доброто лице, което да представи Braun.“Макс Браун, основателят на компанията, е мечтал да създаде първата електрическа самобръсначка с бръснеща мрежичка. И оттогава Браун никога не е спрял да проектира мечтаната иновация. Браун мечтаел да създаде първата „почистваща система“ за самобръсначки и по-късно първата самобръсначка, която охлажда кожата. Днес тези мечти са реалност със системата Braun Clean & Renew и Braun
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!